Χρησιμοποιώντας «μεγάλα λόγια» εύκολα μπορεί ο καθένας να επηρρεάζει συναισθηματικά το ακροατήριο ανεξάρτητα από το τι είδους
πληροφορία, γνώση ή άποψη επικοινωνεί. Την δύναμη του συγκινησιακού λόγου την
γνωρίζει εξίσου καλά τόσο ο ζητιάνος στο λεωφορείο όσο και ο πολιτικός στην
τηλεόραση και ο καθένας την χρησιμοποιεί αναλόγως της ευφυίας και της ευφράδειάς
του προκειμένου να πετύχει τους σκοπούς του. Τα «μεγάλα λόγια» και ο συγκινησιακός λόγος αποτελούν
ίσως τα ισχυρότερα εργαλεία παραπλάνησης και άσκησης μικρής ή μεγάλης εξουσίας.