20140310

Ο συγκινησιακός λόγος

Χρησιμοποιώντας «μεγάλα λόγια» εύκολα μπορεί ο καθένας να επηρρεάζει συναισθηματικά το ακροατήριο ανεξάρτητα από το τι είδους πληροφορία, γνώση ή άποψη επικοινωνεί. Την δύναμη του συγκινησιακού λόγου την γνωρίζει εξίσου καλά τόσο ο ζητιάνος στο λεωφορείο όσο και ο πολιτικός στην τηλεόραση και ο καθένας την χρησιμοποιεί αναλόγως της ευφυίας και της ευφράδειάς του προκειμένου να πετύχει τους σκοπούς του.  Τα «μεγάλα λόγια» και ο συγκινησιακός λόγος αποτελούν ίσως τα ισχυρότερα εργαλεία παραπλάνησης και άσκησης μικρής ή μεγάλης εξουσίας.